https://www.youtube.com/watch?v=Ga0XfR-1jxA

lunes, 4 de abril de 2016

"Nire bizitzaren denbora luzean zehar ez nintzen oso osasuntsua izan. Gaizki jaten nuen, ez zen oso aktiboa, ikaragarria sentitzen nuen fisikoki eta zuen irudia nire berra zen oso tristea. 21 bete nituenean aldatzeko ordua zela erabaki nuen. Nire dieta aldatu nuen eta kontsumitzen hasi nintzen landare gehiago eta animalien desbideratutako elikagai gutxiago eta aktiboago bilakatzen hasi nintzen. Lan egiteko 9 hilabeteren ondoren oso gogorra, konpultsiboki jatea, eta arrazoi etikoengatik ni itzultzea beganoa egiten duen desordenarekin bizi izaten ikastea, nire bizitza guztiz aldatu da. 30 kilo galdu nituen eta ez nintzen inoiz sentitu nire bizitzan hobeto. Azkenik konbentzitu naiz ni bera maite izatea hura egiteko era bakarra zela. Niretzat, horrek nire gorputza entzutea eta hobeto sentitzea eragiten zidana egitea esan nahi du. Tatuaje hau sinbolo da pasatu naizen transformazio fisiko, emozional eta espiritualaren, nire egia bizi izateko behar den arduraldiaren eta ni bera ezagutzea esan nahi duen misterioaren”.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

cursor by .*...allcuteanime...*cursor by .*...allcuteanime...*https://www.youtube.com/watch?v=Ga0XfR-1jxA
...